VIDEO- PRIMA PARTE
VIDEO- A DOUA PARTE
Consilierii PSD-Calafat |
Joi ,17 octombrie, a avut loc începând cu ora 18.00, Şedinţa
Extraordinară a Consiliului Local Calafat unde au fost supuse
dezbaterii şi aprobării trei puncte pe ordinea de zi. Cel mai
important punct care a încins spiritele, mai ales în tabăra PSD, a
fost cel care referitor la finanţarea unui studiu de fezabilitate
pentru demararea unui proiect de peste 5 milioane de euro în vederea
asfaltării străzilor din localităţile Basarabi, Golenţi şi
Ciupercenii Vechi.
Ce au
reclamat consilierii PSD?
Domnul
Petre Trăistaru s-a arătata nemulţumit de faptul că trebuie
plătită suma de 70.000 lei pentru acest studiu ca şi pentru altele
care în opinia domniei sale nu s-au concretizat, cerând ca într-o
şedinţă viitoare să fie examinate toate studiile de fezabilitate.
Domnul Trăistaru a declarat printre altele că nu înţelege nici
termenul de asfaltare prin metode alternative şi de ce nu se
asfaltează şi strazile din Calafat.
Răspunsurile
venite din partea administraţiei locale Calafat.
Primarul
Mircea Guţă i-a explicat domnului consilier PSD că orice
proiect de acest gen trebuie însoţit obligatoriu de un studiu de
fezabilitate deoarece numai aşa poate fi prins pentru o eventuală
finanţare. Despre celelalte proiecte pentru care au fost făcute
aceste studii, primarul Mircea Guţă a afirmat că ele sunt depuse
şi aşteaptă finanţarea, iar ca dovadă în următoarea şedinţă
va aduce o listă de la Consiliul Judeţean şi ministerele de resort
unde aceste studii şi proiecte sunt depuse. Mircea Guţă a afirmat
că nu poţi obţine nimic fără a respecta nişte paşi ceruţi de
legislaţia în vigoare mai ales ca Instituţie Publică.
Referitor
la străzile din Calafat, Mircea Guţă i-a răspuns
consilierului PSD, Petre Traistaru, amintindu-i că acele proiecte sunt depuse, însă
asfaltare pe cele trei sate a venit în urma OUG 28/2013, care are ca
obiectiv principal modernizarea localităţilor aparţinătoare
municipiilor sau oraşelor din România, prin fonduri europene.
Administratorul
Public, domnul Dan Vârtopeanu, a venit cu o serie de lămuriri
în legătură cu această nouă metodă de asfaltare, adică nouă
pentru noi, deoarece realizarea terasamentului pe bază de enzime
este un procedeu folosit de mult timp în SUA şi Europa. Acest
procedeu constă în înlocuirea betonului pe care se pune asfaltul
cu un amestec de pământ şi enzime speciale care prin tasare se
cimentează, având aceleaşi proprietăţi ca şi betonul, însă cu
costuri mult mai reduse.
După
aceste discuţii, consilierul Petre Trăistaru împreună cu cei trei
consilieri PSD şi Dan Constantin Bora (consilier PDL) au votat
împotrivă, însă din fericire ceilalţi consilieri din partea
PNL, PDL şi PPDD, au votat pentru.
STRĂZILE
CUPRINSE ÎN PROIECTUL DE 5 MILIOANE DE EURO DEMARAT DE PRIMĂRIA
CALAFAT
- Localitatea Ciupercenii Vechi
- Strada Mare cu o lungime de 1680 ml
- Strada Randunica cu o lungime de 1565 ml
- Strada Florilor cu o lungime de 432 ml
- Strada Berzelor cu o lungime de 950 ml
- Strada Viticultorilor cu o lungime de 745 ml
- Strada Salupei cu o lungime de 1025 ml
- Strada Carierei cu o lungime de 300 ml
- Strada Morii cu o lungime de 707 ml
- Localitatea Basarabi
- Strada Salcamului cu o lungime de 604 ml
- Strada Comani cu o lungime de 604 ml
- Strada Libertatii cu o lungime de 603 ml
- Strada Mosilor cu o lungime de 601 ml
- Strada Nucilor cu o lungime de 486 ml
- Strada Ciresilor cu o lungime de 602 ml
- Strada Paraganului cu o lungime de 594 ml
- Strada Paltinis cu o lungime de 604 ml
- Strada Pescarilor cu o lungime de 585 ml
- Localitatea Golenti
- Strada Izvorul Rece cu o lungime de 354 ml
- Strada Bucegi cu o lungime de 231 ml
- Strada Livezi cu o lungime de 244 ml
- Strada Somes cu o lungime de 241 ml
- Strada Fagaras cu o lungime de 205 ml
- Strada Poporului cu o lungime de 414 ml
Da traista asta se opune la tot, nimic nu e bine si niminea nu e bun decat el cu neamu lui
RăspundețiȘtergerecu oameni de 80 de ani sa indrepri calafatu...aaaauuu da bu se poate
RăspundețiȘtergerede data asta "mosu" a avut dreptate..
RăspundețiȘtergereaceiasi intrebare pun si eu .. de ce trebuie facut studiu de [b]fezabilitate[/b] pentru a asfalta niste strazi
pa ba cum sa-ti dea aia proiecte daca nu faci ub studiu de fezabilitate,pe vorbe tu crezi ca esti pe camp la sapat sa arunci privirea sa vezi daca e copt porumbu.Ce proiect sa face fara studiu cred ca nici in cele mai bananiere tari gen angola sau afganistan
Ștergerece trancanesc astia din psd toti octogonarii si Bora tradatoru..asta e pe interesu lui si atat...ce mai consilieri
RăspundețiȘtergereGuta e cu prea mult bun simt da altu i-ar fi luat in suturi.Da unu din psd a disparut covrig hai sa vedem cine vine in locu lui.Cea mai buna pentru acest post si serioasa ar fi Carmen Ciuica...da cu cine sa vorbeasca ca cu are cu cine ...ca aia sunt paralizati toti
RăspundețiȘtergerece mai psd are calafatu oauuu te ia frica
RăspundețiȘtergereNu e traista ma,nu vedeti ca este stafia lui?...ala o murit demult!
RăspundețiȘtergereMAMA MAMA CE MONUMENTE CE DINOZAURII ARE PSD REINTINERIT CU INFUZIE CU TINERI PENSIONARI DE 80 DE ANI
RăspundețiȘtergereba da Vintila ala nu intelege nimic o tinea cu tzutzuroia...tata esti dus pe tzutzuroaie rau ...haideti ba cu cine modernizam Calafatu...cum o fi fost director atatia ani la termo Vintila ...adica daca ca s-a si inchis
a fost votat proiectul ??? care proiect, ca parca initial era vorba de un studiu de "asfaltabilitate"
RăspundețiȘtergerea.. si daca tot esti jurnalist care informeaza corect cetatenii ai putea sa ne transmiti prin canalele (pe blogu asta se poate citi haznalele) astea media cine va face "studiul" si in ce consta acesta?
Iar Traistaru? cine dracu-l mai baga-n seama pe alienatu` ala mintal domne?
RăspundețiȘtergere