11 martie, 2014

Mircea Guta nu a patit nimic . “Le doresc multa sanatate tuturor celor care imi doresc raul “

Incepand de ieri un zvon a infectat cu virusul neincrederii o parte a comunitatii locale . Astfel in baza unui reportaj creat in parte din supozitii si presupuneri cativa indivizi care toarna de ani de zile mizerii in viata publica din Calafat au anuntat ca primarul a fost arestat . Din nefericire pentru ei nimic mai fals . Primarul este bine si sanatos chiar azi depunand un proiect important pentru comunitate privind reabilitarea Muzeului de Arta prin fonduri europene dupa ce deja a obtinut 300.000 euro pentru reabilitarea baltii de la Gara ...


 Referitor la aceasta situatie primarul Mircea Guta ne-a declarat ” M-am obisnuit sa fiu atacat . Atat in 2008 cat si in 2012 am refuzat sa raspund cu atacuri la mizeriile aruncate de adversarii mei , la fel voi face si acum . Nu vreau sa transform Calafatul intr-un tabloid in care sa ne balacarim in spatiul public . Le doresc multa sanatate tuturor celor care imi doresc raul . ” Spunand acestea primarul a plecat catre Debarcader cu o echipa din cadrul primariei unde in cateva saptamani va incepe lucrul la reamenajarea celei mai mari lucrari care a fost realizata in ultimii 25 de ani la Calafat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu