05 februarie, 2016

O femeie din Galicea si-a parasit casa din cauza moroilor

De ceva timp o batrana din Galicea, Vetuta S., este nelinistita deoarece aceasta sustine ca dupa moartea sotului, casa ii este bantuita. A mers la biserica a facut sfintirea casei si tot asa se aude. Femeia stia de la parintii sotului ca s-a nascut cu ceva pe cap asa ca o tichie, cu care se nasc moroii. N-am stiut atunci sa-i bag dinte de darac in burta , ne-a declarat femeia. Aceasta spune ca acel dinte l-ar fi tinut legat de mormant in perioada de 40 de zile dupa ce a murit. Acuma sa chinui eu pana la 40 de zile cu el pe cap nu mi-e usor da cin sa ma creada...ne-a declarat speriata maica Vetuta. Am pus si usturoi la praguri dar degeaba, am dat si cu apa sfintita, am aprins tamaie si tot asa. In cele din urma batrana a hotarat  sa locuiasca la Craiova, la fata, pana se vor limpezi apele, adica pana vor trece acele 40 de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu