09 octombrie, 2015

INCREDIBIL!!! Unei femei din Bailesti I-a aparut o cruce in cartof!!!




O femeie credinciosa din Bailesti a descoperit in timp

ce pregatea o mancare de cartofi semnul crucii in interiorul unui cartof. Maica Viorica era in zor sambata trecuta pentru a praji o tigaie de cartofi nepotilor care urmau sa vina de la Craiova. “Am luat vreo zece cartofi crescuti de mine in gradina , i-am curatat si am inceput sa-i tai pentru prajit. La al treilea cartof am vazut semnul crucii in interior, eu ii tai pe jumatate si apoi ii maruntesc. M-am inchinat si am aprins o candela iar o vecina mi-a zis ca e de bine. Ce-o fi nu stiu , insa crucea este de bine si de ajutor. Am pus cartoful langa o icoana sa-l pastrez pana s-o usca”. Am aflat ca maica Viorica este o femeie credincioasa care merge la biserica si tine posturile. Cu siguranta ceea ce a vazut poate fi un semn care de multe ori depaseste puterea de intelegere a oamenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu