26 ianuarie, 2016

AMENINTARI LA ADRESA UNUI JURNALIST DIN CALAFAT

Cu doua seri in urma, in jurul orei 22, jurnalistul Cristian Rudareanu a primit un telefon de amenintarea din partea unei persoane necunoscute. Acesta (barbat) parea in stare avansata de ebrietate, iar atunci cand jurnalistul nu s-a aratat intimidat a declarat ca nu stie cu cine vorbeste si ca suna dupa un telefon pe care l-a furat. Redactia Oltenia Sud a realizat si o inregistrare a ultimei convorbiri si va afisa public numarul dupa care am fost contactati in speranta ca cineva va recunoaste proprietarul telefonului respectiv. Interesant este ca aceste amenintari au aparut dupa publicarea unor articole referitoare la unele nereguli din administratie. In cazul in care vor continua aceste intimidari, vom apela asa cum este normal la organele de politie. Va multumim si asteptam ajutorul cititorilor nostri pentru a depista pe cel care vrea sa faca justitie prin telefon si cu amenintari. NUMARUL DE TELEFON DUPA CARE AM FOST AMENINTATI ESTE : 0730.802.046
VA ADUCEM AMINTE TUTUROR CA NU NE LASAM INTIMIDATI DE TELEFOANE SAU ALTE AMENINTARI

Un comentariu:

  1. Aşa este când publici adevărul, cei vizaţi devin duşmanii tăi ! Noi am fost chemaţi şi la poliţie de conducătorii ,,Textilelor,,vezi Doamne, le-am pătat imaginea,când am scris că oamenii sunt sclavii lor !

    RăspundețiȘtergere