21 februarie, 2010

Victor Ponta presedinte



Victor Ponta a fost ales noul presedinte al PSD. 856 de delegati din cei 1650 l-au votat pe Ponta, si numai 771 pe Mircea Geoana. Vanghelie a fost sunat si se pare ca diferenta a fost facuta de unii membri ai delegatiei PSD Bucuresti. "Argesul a fost acolo! Argesul a fost acolo!", i-a multumit Ponta lui Nicolescu la aflarea rezultatului. Ponta si Geoana s-au felicitat reciproc. Mircea Geoana: "Vreau sa multumesc tuturor, celor care l-ati votat pe Victor Ponta si celor care mi-ati acordat votul. Am aratat inca o data ca suntem un partid democratic. II urez lui Victor Ponta tot succesul din lume. Victore, sa iti mearga bine, si daca iti merge bine tie, o sa mearga si partidului si Romaniei. Aveti pe mana cui sa lasati partidul, Ponta este un om tanar si vreau sa il ajutati! Unitatea este mai importanta decat orgoliul oricaruia dintre noi. Acest vot foarte strans denota o fractura si mai profunda in partid. Voi sta alaturi de fostii presedinti, intotdeauna alaturi de P.S.D. Multumesc intregii echipe care mi-a fost alaturi cinci ani de zile. Victore, succes mult, ai grija de tine si fa o echipa buna cu cei pe care ii vei avea alaturi! O sa raman in continuare o figura politica si social-democrata importanta in Romania. Sunt convins ca vom castiga viitoarele alegeri". Victor Ponta: "Ii multumesc domnului Geoana pentru tot ce a facut in acesti cinci ani. Imi doresc sa pastram unitatea partidului, nu doar cele 25 de organizatii ci si cele care l-au votat pe domnul Geoana. Vreau sa cred ca aceasta cale spre un viitor mai bun este calea mea. Astept sa vad cine va fi noul secretar general. Nu mi-am ascuns dorinta de a lucra cu Liviu Dragnea. Astept echipa de vicepresedinti pentru ca partidul nostru are o sansa uriasa, de a face schimbari, de a avea un presedinte enervant de tanar, are puterea de a constitui cu adevarat alternativa la puterea PDL si la PNL. Ceilalti stiu ca vor avea in noi cel mai puternic adversar si vreau sa pun in practica alaturi de partid ceea ce mi-am propus. Vreau sa cred ca Ion Iliescu, Adrian Nastase, Mircea Geoana, cei care vor fi alesi, toti din partid ma vor ajuta sa ajungem din nou principala forta politica din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu