22 iunie, 2011

NOI LOCURI DE MUNCĂ ÎN CALAFAT

FABRICA DE CONFECŢII CALAFAT

Intreprindere Individuală

Bădeancă Irina Andrei

-CARTE DE MUNCĂ DIN PRIMA ZI

-CONTRACT PE PERIOADĂ

NEDETERMINATĂ



PROGRAM DE LUCRU 8 ORE

LUNI-VINERI 07.00 – 15.30

SALARIU MINIM PE ECONOMIE DE 670 LEI LUNAR,  CU POSIBILITATE DE MĂRIRE, ÎN FUNCŢIE DE ORELE SUPLIMENTARE LUCRATE

FABRICA ARE CONTRACTE DE 20.000 DE PRODUSE  PE LUNĂ

PUNCT DE LUCRU ÎN CALAFAT, STR.TEILOR , NR.54

TEL: 0740.934.923 ; 0786.206.710

RUGĂM SERIOZITATE

GARANTĂM PLATA SALARIILOR

23 de comentarii:

  1. s-au invatat putori ai nostri si nu mai vor sa lucreze

    RăspundețiȘtergere
  2. eu lucrez acolo si numai saptamana asta am luat sase milioane trei sute. Daca faci treaba iei bani de bani.

    RăspundețiȘtergere
  3. se ia mult mai bine ca la italian si nu e atat stres

    RăspundețiȘtergere
  4. Parintele, dar militezi pentru protectia sociala de nu se poate... sau scopul scuza mijloacele ?
    Influentarea pietei muncii cu salarii de nimic pentru o exploatare la sange, prin reclama ta, este de natura sa perpetueze saracia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Du-te matale parinte Cristian sa iei salariul 600 ron pe luna(adica 30 de zile lucratoare)sidaca pui cam cat costa pachetele in fiecare zi tot acolo ajungu=i-adica ciuciu !

    RăspundețiȘtergere
  6. da la Primarie nu se iau 5 milioane, bolsevici imputiti si putori nespalate

    RăspundețiȘtergere
  7. eu lucrez acolo si iau la ajutoru ala mai nimic, 6 milioane ce are ba ca cu doua salarii faci 12 milioane

    RăspundețiȘtergere
  8. Primarul din Cârna a fost reţinut pentru falsificare de acte şi delapidare - http://jurnalulcalafetean.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. daca vrei sa castigi bani se poate eu am luat 600 ron in prima luna fiind incepatoare

    RăspundețiȘtergere
  10. va spun sincer si va arat fluturasul cu 423 de lei pe saptamana ca muncitoare dar am experienta

    RăspundețiȘtergere
  11. Se castiga bine acolo, sunt fete care ajung la 9-10 mil

    RăspundețiȘtergere
  12. si daca am 18 ani si stiu sa trag la masina pot sa ma angajez?

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai voi pe salariile astea lucrati ma? Si dati toti din coada ca luati 600 ron. Pai sunteti penali ma .Bravo celor care va angajeaza si fac averi pe spatele vostru!!! Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. muie futu va in gura beliti toti

    RăspundețiȘtergere
  15. cine stie pe cineva care sa imi asigure un loc de munca in germania sa ma contacteze la nr de tel 0760763116...Va multumesc!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. nu ma intereseaza salariile voastre...pana la urma IMI BAG PULA IN ELE!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. e o minciuna , ca multe altele mai ales acum de alegeri ... Sa va ia naiba cu orasul vostru !

    RăspundețiȘtergere
  18. dar numai de muncitori aveti posturi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Despre ce este vorba in anuntul de mai sus?

    RăspundețiȘtergere
  20. Ca barbat te poti angaja...imi cer scz dar nu stiu prea multe despre ce si cum se face :)

    RăspundețiȘtergere