05 octombrie, 2015

INCREDIBIL!!! CIRC SI SCANDAL LA MOTATEI DIN CAUZA UNUI GARD...unul dintre vecini poate ramane fara WC

De mai bine de o jumatate de an doi vecini din Motatei sat sunt intr-un conflict datorita unui gard. Unul dintre ei Ion P. a facut un gard despartitor cu vecinul Florin S..Toate bune si frumoase, insa gardul facut cu cadru metalic si scandura a avut nevoie de o fundatie care a iscat o cearta ca la usa cortului. Vecinul Florin s-a suparat ca prunul aflat in apropierea gardului va fi afectat de fundatia noului gard, si totodata acesta a constatat ca a depasit cu 7cm hotarul. "A trecut la mine peste hotar, va spun ca sunt om batran si nu am vreme de scandal, mi-a rupt radacinile la prun si e aproape uscat. Calculati ca 7cm la 30 de m cat e gardul... fac ceva. O sa il dau la judecator si sa spuna tribunalul cine are dreptate. Pamantul este de la strabunicu, iar eu nu dau o palma din el... de-as crapa si nu ma las. Vecinu asta crede ca daca munceste fata lui in Italia si are bani,eu ma las. Acum isi face si casa cu etaj sa imi faca umbra sa fac igrasie, si iar calca legea. Vorbim dupa judecata. Nu il amenint dar daca nu muta gardul va fi razboi mare ", au fost cuvintele vecinului Florin . Nea Ion foarte calm a declarat: "Tot nemul lor e asa, pusi pe harta, pe cearta si scandal, niste betivani si putori. Bunicul meu le-a lasat in plus cand au facut casa trei palme de pamant la hotar. Dar acum o sa ne judecam si sa vedeti cum raman si fara wc ca e jumate pe terenul meu". Ramane ca pe viitor instanta sa hotarasca ce se va intampla,  noi ne-am dori ca cei vecini sa se impace,
prunul sa nu se usuce iar nea Florin sa nu ramana fara wc in pragul iernii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu