09 octombrie, 2015

INCREDIBIL!!! MIREASA DE LA RADOVAN ESTE O MARE MINCIUNA...marturia a doi calafeteni

Doi calafeteni care au dorit sa ramana anonimi, au apelat la ziarul Oltenia Sud pentru a face lumina in cazul miresei de la Radovan. 

 ASCULTATI DECLARATIA LOR

"Domnilor este o mare minciuna aparitia acestei mirese fantoma cum ii spuneti voi. Acum doi ani veneam cu prietenul meu dintr-o cursa de la Bacau si am vazut cum ne-a trecut calea o mireasa, sau mai bine zis cineva deghizat. Colegul a observat ca mireasa cam topaia, mergea greu pe tocuri. Am tras masina imediat pe dreapta si ne-am luat dupa ea cu laternele aprinse. Dupa vreo 50-100 de metri am prins-o...era un tanar de 21 de ani imbracat intr-o rochie de mireasa. In doua minute au mai venit inca patru prieteni de-ai miresei care ne-au rugat sa nu sunam la politie ca asa se distreaza ei cand vin de la discoteca. Ne-au marturisit ca sambata si duminica dupa discoteca, Razvan ia rochia de mireasa a mamei lui si sperie soferii in timp ce prietenele lor consuma bere si rad. Asta e adevarul cu mireasa si nu ce spun unii si altii... niste copii care dupa o tura de dans si bautura fac pe fantomele la Radovan iar fricosii trag de volan ca disperatii si sperie"

preluare: www.olteniasud.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu