08 iulie, 2010

Băsescu: Ce am facut acum? I-am mai păcălit încă odată pe pensionari, le luăm banii prin creşterea TVA şi a inflaţiei


"Un ziarist a lansat o campanie care a fost apoi preluată de trusturile de televiziune cum că familia prezidenţială ar face trafic cu armament. Dar aţi văzut doi ziarişti care şantajau şeful ANI dorind să afle taine din dosare despre oameni politici?".

"S-a acţionat cel mai bine la aceste inundaţii".

"Peste tot primarii au acţionat corect în timpul inundaţiilor. Am un semn de întrebare la Dorohoi".

"Avem mult mai multe probleme care înseamnă vulnerabilităţi. De exemplu: o campanie care s-a petrecut în această perioadă de inundaţii de trusturile Intact şi Realitatea". "Nu presa este o vulnerabilitate ci campaniile de presă incorecte". "În rezolvarea problemelor, nu am atacat exact substanţa".

"Marea problemă este că suntem şi cu preţurile crescute şi cu inflaţia crescută. A fost nevoie de schimbarea ţintei de inflaţie. Nu ne rezolvăm problema reală cu cheltuielile din buget". "Ce am facut acum? I-am mai păcălit încă odată pe pensionari, le luăm banii prin creşterea TVA şi a inflaţiei". "În mod categoric România are nevoie de un acrod cu FMI. Poate fi de două feluri: un acord de împrumut de bani sau un acord ca, doar dacă vom fi într-o situaţie critică, să putem împrumuta bani".

"Oare cei din satele afectate de inundaţii nu s-au gândit la vecinii lor în vârstă care nu puteau ieşi din casă când s-a dat ordinul de evacuare?". "Cea mai mare parte a celor decedaţi la inundaţii sunt bătrâni".

"Mari proiecte de infrastructură care ar schimba ţara sunt blocate de incompetenţi". "Banii europeni nu sunt utilizaţi pe de-o parte din incompetenţă. De aceea, am cerut guvernului să facă o evaluare a personalului".

"În campanie am vorbit foarte mult despre restructurarea, modernizarea statului".

"Mi-aş dori ca guvernul să nu mai meargă în viitor pe ideea măririi TVA ci pe restructurarea cheltuielilor bugetare".

"Nu mă simt singurul responsabil pentru soarta ţării. Toţi 22 de milioane de români suntem responsabili".

"Excesul de bani daţi înainte de alegeri pe diverse proiecte sociale este un exces dăunător fiecăruia".

"Ajutorul social sau venitul minim garantat în mediul rural ne-a făcut să aşteptăm totul de la stat". "Avem pensionari şi la 40 de ani". "În câţiva ani am ajuns de la 400 de mii de pensionari pe caz de boală la 900 de mii".

"Parlamentul, dacă era corect acum, ar fi avut o altă atitudine legată de creşterea TVA-ului".

"Mi-am asumat oprobriul privind micşoararea pensiilor. Aveam şi o altă variantă: impozitarea pensiilor cu cota unică de 16%".

"Nu avem în buget nicio resursă să îmbunătăţim situaţia pentru eventuale inundaţii din viitor".

"A venit momentul adevărului în care trebuie sa mergem în buget în acele zone care ne iau orice perspectivă de dezvoltare a ţării".

"Toate planurile sunt sortite să rămână simple desene pe hârtie dacă nu restructurăm cheltuielile bugetului de stat".

"Este dificil de anticipat ce resurse vor fi la dispoziţie pentru că s-a evitat să se spună în trecut în ce situaţie suntem".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu