19 aprilie, 2016

EXCLUSIV CALAFAT Mesaj catre calafeteni trimis de Luci Ciobanu, candidatul PSD


Intrebat de reporterii ce crede despre campanie si diferite atacuri electorale specifice alegerilor, Luci Ciobanu - candidat PSD Calafat, ne-a declarat:
“Trebuie sa nu uitam ca suntem aici, cu totii ne cunoastem, ne intalnim pe strada si ne salutam. Rautatile nu sunt bune, de aceea eu va spun sincer ca voi sta departe de barfe si lucruri pe care nu as vrea sa le regret dupa campanie. Sa se gandeasca fiecare ca dupa 5 iunie nimeni nu va mai fi candidat si de aceea trebuie sa ne lasam loc de buna ziua. Nu avem nevoie de scandaluri sau de alte lucruri urate...lumea s-a saturat, iar asa cum vedeti saracia vine peste noi si ne mai prinde si certati unul cu celalalt.
Eu ii consider pe toti calafetenii vecinii mei, iar cu vecinul trebuie sa fii in relatii bune, este primul care sare atunci cand ai o problema. Sa fim prieteni si sa impartim ideile bune , nu scandalul. Daca voi ajunge primar tot Luci ma va chema si tot asa voi fi, nu mananca nimeni cu 10 guri si tot intr-un pat doarme. Cei care ma cunosc stiu ca usa la mine le-a fost deschisa oricand. Acum insa voi avea posibilitatea sa ajut mai mult sa fac ceea ce trebuie, ca locul in care traim sa fie frumos si sa ne ofere posibilitatea de a manca toti o paine. Asta e obiectivul meu principal, sa atrag investitori si sa ofer oamenilor un loc de munca. Va spun ca nu este usor, iar eu am reusit cu efort si sacrificiu. Deja peste 30 de oameni au un salariu prin firma mea iar in viitorul cat mai apropiat voi avea peste 100 de locuri de munca, indiferent ca voi fi sau nu primar.
 Ca lucrurile sa mearga bine ar fi indicat ca fiecare sa ne concentram pe ceea ce stim sa facem. Eu voi propune imediat dupa alegeri ca lunar sa am intalniri cu cetatenii carora sa le prezint hotararile pe care administratia le va lua. Voi cere la inceputul lunii ca toti consilierii sa fie prezenti impreuna cu mine pentru a discuta cu oamenii. Mie mi s-ar parea normal ca lunar sa te prezinti in fata celor care te-au votat, impreuna cu consiliul local, sa comunici hotararile luate si sa-i intrebi pe cetateni ce ar mai trebui facut.
Primarul nu le stie pe toate, insa cred ca echipa cea mai buna este vocea strazii, a cartierului, care stie de multe ori mult mai bine ce trebuie. Asta vreau sa fie echipa mea, iar primarul sa nu stea ascuns in birou , ca stiti vorba noastra romaneasca... pana la Dumnezeu te mananca sfintii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu