08 aprilie, 2016

VIDEO Sedinta Cenaclului “Stefan Iordache” din Calafat 5 aprilie 2016


VIDEO

Marti, 5 aprilie, a avut loc incepand cu ora 18.00 sedinta de lucru a Cenaclului “Stefan Iordache”. Au fost recitate poezii, avand ca tema viata si opera Elenei Farago. Cristinel Badea, Vergil Fudulu si Petre Cirstea au cititt cateva din creatiile proprii. Adrian Ciucu, Cosmin Badulescu si Titel Gavrila au cantat cateva melodii din repertoriul romanesc si international. Canalul media Oltenia Sud a realizat un material video in care a surprins cele mai importante momente.

ABUM FOTO

.....







Un comentariu:

  1. Ionuț Georgescu (Cluj Napoca)9 aprilie 2016 la 00:30

    Excepțional băieți. Mă bucur să-l aud din nou cântând pe Cosmin Bădulescu . Nu stiu dacă mă mai cunoaște . Eu am venit la Calafat în 2 ediții ale taberei de folk, edițiile 2010 și 2012. Cosmin, nu știu dacă îți mai amintești cele 2 nopți în care ai venit la camping și ai cântat blues. Cel puțin , a 2 seară, ne-ai făcut praf și cu poeziile tale (când parodii , când extrem de profunde, incisive ca o carnasieră) și mai ales cu felul de a cânta. Plus cu calitatea umană,nu mai are sens să spun . Acest ziar l-am descoperit întâmplător și am să-l mai citesc. Vă doresc succes ție și prietenilor tăi și sper să mai pot ajunge la Calafat .Doamne ajută cu sănătate tuturor !!

    RăspundețiȘtergere